Monday, October 27, 2008

TIPS dari UTM Skudai

Perhatian:

saya tidak akan bersama-sama kamu ketika final exam nanti kerana saya akan berada di U.K sehingga 16/11.

Saya akan letak carry mark kamu diluar pintu bilik saya sebelum saya ke U.K nanti.

Berkenaan dengan tips, ini adalah berita yg saya perolehi dari UKM Skudai
"Waalaikumsalam dan selamat hari raya,
Soalan exam kali ini formatnya lebih kurang sama dengan yang lepas2. Kita test transduser bersama signal conditioner untuk setiap soalan. Ada 5 soalan jawab 4. Bahagian fotoelektrik tak masuk dalam exam.Harap dapat membantu pelajar2 ATMA."

Untuk makluman format soalan tahun lepas ialah
"Waalikumsalam Wkt,
>> Maaf sdr Risby, lambat balas email sdr. Soalan exam dah siap.
>> Merangkumi
>> semua transduser. Ada 5 soalan jawab 4 sahaja.
>> Soalan 1; capacitive dan inductive
>> soalan 2; resistive
>> soalan 3; thermoelektrik dan fotoelektrik soalan 4; accelerometer
>> soalan 5; strain guage Transduser akan digabungkan dengan signal
>> conditioner yang sesuai dalam setiap soalan. Banyak menggunakan litar
>> titi dan amplifier.
>> Soalan adalah berbentuk aplikasi transduser bersama signal conditioner."

so harap kamu boleh score dlm ujian. remember tutorial yg kita dah buat..semuanya ada dalam buku teks C.D Johnson ...good luck

No comments: